Jan. 23, 2013

Trötthet som lamslår
känslor som växer
tankar som snurrar
Det ständiga problemet; vart leder vägen? Vägen som jag ska vandra

Bråttom. Men vart, till vad, med vem?
Många tårar, tankar, minuter har spenderats på frågan utan svar

Allt på en gång. Att aldrig stanna upp för att se allt fint man har.

-

Det har varit ett år av glädje, uppror och självständighet
jag mår så mycket bättre nu

Ändå förföljs jag av konsekvenser av ditt handlande, mer än jag någonsin valt att visa
Jag vill, men det är för tidigt för att dela min vetskap. Jag är livrädd för att riva den muren

Jag vill tro att fint existerar
Hoppet finns kvar men brinnandes på sparlåga


Kommentarer
Postat av: rebecka

"if you don't know where you're going, any road will take you there."

2013-02-06 @ 09:08:20
URL: http://pneuma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0